به مناسبت هفته نیروی انتظامی و تجلیل از جان برکفان نیروی انتظامی، شامگاه دوشنبه ۱۳۹۷/۷/۱۶ هیئتی از موسسه‌ی خیریه محسنین با فرمانده انتظامی استان و معاونین وی دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا مدیر عامل موسسه خیریه محسنین با تبریک هفته نیروی انتظامی به تشریح خدمات موسسه پرداخت.

مولوی عبدالله گمشادزهی در ادامه افزود:
مشکلاتی که امروز در جامعه با آن سروکار داریم بیشتر از جانب افرادی است که فاقد سواد می‌باشند؛ ایتامی که به درستی سرپرستی نشوند نیز بیشتر دچار آسیبهای اجتماعی می شوند.
بیشتر کسانی که جذب خلافکاران و مافیای مواد مخدر میشوند و یا کسانیکه اقدام به سرقت می‌کنند را نیز چنین افرادی تشکیل می دهد.

موسسه خیریه محسنین به منظور پیشگیری از چنین معضلاتی کارهای موفقی دراین زمینه انجام داده است که از آن جمله می توان به بورسیه ۵۵۸ یتیم و کارآفرینی برای ۷۰ شخص و کارآموزی دهها نفر اشاره کرد.
وی با بیان این موضوع که این موسسه به لطف عنایت پروردگار و حمایت مردم عزیز بدون چشم‌داشت هر نوع کمک مادی از ادارات دولتی به برخی پروژه ها که از ابتدا جزو اهداف اساسنامه بوده اند اشاره کرده و افزود متاسفانه به دلیل عدم همکاری برخی ادارات در اعطای مجوز همچنان راکد مانده اند.

ایشان ضمن تشکر از خدمات اجتماعی نیروی انتظامی آمادگی موسسه را در همکاری با این نیرو در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و خدمات اجتماعی و درمانی اعلام داشتند.

سردار قنبری در این دیدار با ابراز خوشحالی از خدمات موسسه، انجام امور خیر را تحسین نموده و با امتثال از شعر شیخ سعدی همفکری و خیرخواهی را از وظایف انسانهای صالح برشمردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن دعای خیر برای موفقیت هرچه بیشتر موسسه از اعلام همکاری موسسه استقبال نموده و افزود نیروی انتظامی آمادگی دارد دراین باره خدمات اجتماعی را با هم افزایی پیش برد.

ایشان در ادامه بر لزوم توجه به برخی معضلات اجتماعی مانند افرادیکه از طرف خانواده رها میشوند مثل کودکان کار و… تاکید کردند.

مهندس صادقی عضو هیئت مدیره نیز دراین جلسه ضمن تشکر از سردار قنبری ضرورت واگذار کردن برخی امور را به مردم یک ضرورت دانستند.
ایشان به ذکر نمونه هایی از خدمات دولتی که مردم در آنها نقش داشته اند و موفق بوده اند پرداخت و افزود دفتر تسهیل گری موسسه‌ی خیریه محسنین در شیرآباد دراین باره به درستی وظیفه اش را انجام داده و توانسته است مردم را در انجام کارهایشان دخیل کند.
این نشست صمیمی با اهدای یادبود و یک جلد کلام الله مجید از طرف موسسه خیریه محسنین به سردار قنبری پایان یافت.

1213 بازدید

منتشر شده در تاریخ : ۱۳۹۷-۰۷-۱۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تمامی حقوق طرح برای طراح محفوظ است. Copyright ©

طراحی شده توسط : عبدالماجد شه بخش