به گزارش روابط‌عمومی مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین زاهدان: نشست سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان سیستان‌وبلوچستان با فعالین اجتماعی کلان‌شهر زاهدان، (20 بهمن‌ماه 1400) برگزار شد.
در این نشست مدیرعامل مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین؛ مولانا عبدالله گمشادزهی دقایقی نیز به ایراد سخن پرداختند؛ ایشان ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت‌های مؤثر مدیرکل سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان سیستان‌وبلوچستان، نکاتی را یادآور شدند:
وی در بیان اهمیت ارتباط با جوانان و قشر نیازمندِ آموزش و اشتغال، گفتند: در راستای تفاهم‌نامه‌هایی که مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین با ادارهٔ کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان داشته‌، تجارب مثبت و خوبی به‌دست آمده است. در خلال کلاس‌هایی که در نقاط مختلف شهر برگزار شده با استقبال بی‌نظیر دواطلبان مواجه شدیم که ما و حتی ادارهٔ کل سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان، ظرفیت پذیرش همه داوطلبان را نداشتیم بنابراین ضرورتاً این مورد قابل بررسی است که چرا خدمات دولتی سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای تا این اندازه ناشناخته مانده است.
ایشان در ادامه، برای رونق بیشتر کارگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای، دو نکته اساسی را یادآور شدند: نخست اینکه برای ترغیب و جذب جوانان به مهارت‌آموزی و اشتغال، نیاز است که تسهیلات بیشتری فراهم بکنیم.
و نکته دوم اینکه عدم حمایتِ بعد از آموزش، سبب قطع چرخهٔ آموزش و اشتغال شده و پیچیدگی و ابهام مراحل بعد از آموزش، مانع جذب جوانان به مهارت‌آموزی و شرکت در کارگاه‌های سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای شده است.

مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین زاهدان
شعبهٔ خدمات‌رسانی دارالعلوم مکی

2114 بازدید

منتشر شده در تاریخ : ۱۴۰۰-۱۱-۲۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تمامی حقوق طرح برای طراح محفوظ است. Copyright ©

طراحی شده توسط : عبدالماجد شه بخش