به گزارش روابط عمومی مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین زاهدان: مراسم بزرگ‌داشت روز کارآفرینی و آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در ششم مردادماه 1401 با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و با مشارکت مدیرعامل مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین زاهدان، مولانا عبدالله گمشادزهی به میزبانی ادارهٔ کل سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان سیستان‌وبلوچستان در سالن آمفی تئاتر مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهرستان زاهدان برگزار شد.


در این مراسم مولانا عبدالله گمشادزهی، با استناد به قسمتی از حدیث پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وسلم به بیان اهمیت و جایگاه مهارت‌آموزی و کارآفرینی پرداختند.
مدیرعامل مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین زاهدان از تلاش و ابتکار مهندس شهریاری جهت معرفی امکانات و خدمات سازمان فنی‌وحرفه‌ای تقدیر کرده و به استمرار و معرفی بیشتر خدمات و امکانات سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای برای قشر جوان و نیازمند کار از طریق تریبون‌ها و رسانه‌های گوناگون اجتماعی تأکید کردند و به اهمیت هماهنگی ارگان‌های مختلف در این موضوع مهم، اشاره کردند.
مدیرعامل مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین زاهدان در پایان سخنان‌شان خاطرنشان ساختند: هنرجویان بعد از آموزش و در مرحلهٔ راه‌اندازی کسب‌وکار نیاز به پشتیبانی و حمایت دارند.
در این مراسم از مولانا عبدالله گمشادزهی به‌عنوان مدیر نمونه و فعال در حوزهٔ کارآفرینی و مهارت‌آموزی با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین زاهدان
زیر نظر دارالعلوم مکی
🔸🔹🔸🔹
پایگاهٔ اطلاع‌رسانی مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین زاهدان:www.mohsenin-makki.com
مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین در اینستاگرام، پیج اول:https://instagram.com/mohsenin.makki
پیج دوم:https://instagram.com/mohseninmakki2
کانال تلگرام مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین زاهدان:
https://t.me/mohseninmakki

2170 بازدید

منتشر شده در تاریخ : ۱۴۰۱-۰۵-۰۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تمامی حقوق طرح برای طراح محفوظ است. Copyright ©

طراحی شده توسط : عبدالماجد شه بخش