نماینده محترم شهر زاهدان جناب مهندس علیم یار محمدی از دفتر تسهیل‌گری شیرآباد 1 بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید ایشان را جناب مولوی عبدالله گمشادزهی مدیرعامل محترم موسسه خیریه محسنین زاهدان و جناب مهندس امیر براهویی مدیرعامل معاونت خدمات شهری شهرداری زاهدان همراهی میکردند.

مهندس یارمحمدی نماینده‌ی مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با هیئت همراه از حاشیه ی شهر (محله شیرآباد) و دفتر تسهیلگری شیرآباد که زیر نظر موسسه خیریه محسنین اداره می شود بازدید نمودند.

در بازدید دفتر تسهیل گری ساختار کلی دفاتر و شرح وظایف آنها توسط مدیر دفتر ضمن نمایش پاور پوینت بیان شد، سپس درمورد مشکل شناسنامه‌ها طرح مساله شده و بصورت پرسش و پاسخ میان نماینده و مدیر دفتر چالش ها و راهکارها ارائه شد.

در ادامه به همراه مهندس یارمحمدی، مولوی گمشادزهی،مهندس براهویی و هیئت همراه برای بازدید از حاجی آباد و معضل بازماندگان از تحصیل رفته و نماینده‌ی زاهدان در آنجا نیز به بیان مشکلات و پیگیری های صورت گرفته پرداخت.

ایشان به مسئولین اداره ی آموزش و پرورش و بهزیستی درخصوص فعالیت دفاتر تسهیلگری و اطلاعات دقیقی که از معضلات و آسیب های اجتماعی بویژه بازماندگان از تحصیل در دست دارند توضیح داده و یادآوری نمودند که طبق اطلاعات و آمار دفاتر همچنان بازمانده از تحصیل داریم و این معضل بطور کامل ریشه کن نشده است.
در پایان بازدید مدیرعامل موسسه خیره محسنین و مهندس یارمحمدی از مسیل فاضلاب دیدن نموده تا نماینده محترم طرح لایروبی و آسفالت دوطرف مسیل و نورپردازی آن را پیگیری نمایند.

2602 بازدید

منتشر شده در تاریخ : ۱۳۹۷-۰۷-۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تمامی حقوق طرح برای طراح محفوظ است. Copyright ©

طراحی شده توسط : عبدالماجد شه بخش