مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین زاهدان در ماه مبارک رمضان، ماه همدردی و مؤاسات با نیازمندان، با لطف خداوند و حمایت بی‌دریغ مردم نیکوکار و متدین امسال موفق شده است پررنگ‌تر از سال‌های گذشته به کمک نیازمندان بشتابد.

فیلم| مدیرعامل مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین زاهدان، مولوی عبدالله گمشادزهی؛ گزارش فعالیت مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین در ماه مبارک رمضان

توزیع ۴۰۰۰ سبدغذایی بین نیازمندان استان
باتوجه به مشکلات اقتصادی، بسیاری از خانواده‌های بی‌سرپرست و مستمند در ماه مبارک رمضان توان تهیهٔ افطار و سحری را ندارند و لحظه‌های زیبای سحر و افطار، برای آنان با دغدغهٔ احتیاجات ضروری می‌گذرد.
از طرفی آموزه‌های روح‌بخش دین مبین اسلام بر اطعام‏ ايتام و مستمندان در این ماه مبارک تأکید ویژه دارد.
با توفیق خداوند مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین برای رفع دغدغهٔ این نیازمندان، در ماه مهمانی خدا موفق به تهیه و توزیع ۴۰۰۰ سبدغذایی بین خانواده‌های ایتام و مستمند استان شد.

فیلم| مولانا عبدالغنی بدری حفظه‌الله، رییس هیئت مدیرهٔ مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین زاهدان

فیلم| جلوه‌هایی از توزیع سبدغذایی ویژهٔ ماه مبارک رمضان فروردین ۱۴۰۱

فیلم| اهدای سبدغذایی به خانواده‌های بی‌سرپرست و نیازمند

فیلم| جلوه‌هایی از اجرای طرح بزرگ «افطاری نیازمندان»؛ توزیع ۴۰۰۰ سبدغذایی بین خانواده‌های بی‌سرپرست و نیازمند در استان سیستان‌وبلوچستان توسط مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین زاهدان شعبهٔ خدمات‌رسانی دارالعلوم مکی

ضیافت افطار برای کودکان یتیم به همراه خانواده
امسال برای اولین‌بار توفیق خداوند شامل حال پرسنل مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین زاهدان شد که بتواند سفرهٔ افطار پهن کند و طی آن از ۵۰۰ کودک یتیم به همراه خانواده‌شان با برنامه‌های متنوع میزبانی کند.

فیلم| میزبانی افطار از ۵۰۰ کودک یتیم

و در برنامه‌ای دیگر به سفارش و پشتیبانی خیّرین، ۲۷۰۰ پرس غذا جهت افطار روزه‌داران و معتکفین پخت و توزیع شد.

فیلم| پخت و توزیع ۲۰۰۰ پرس غذا بین روزه‌داران

فیلم| پخت و توزیع ۷۰۰ پرس غذا برای معتکفین

خرید و ذبح ۱۰ رأس گاو
ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای نیکوکاری‌ست و ارزش نیکی دوچندان می‌شود به همین مناسبت مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین در تلاش بوده‌، که با کمک نیکوکاران بتواند هرچه بهتر از این امتیاز خداوندی بهره ببرد و الحمدلله با همکاری و حمایت خیّرین ۱۰ رأس گاو خریداری شد و در کشتارگاه صنعتی به‌صورت مکانیزه کشتار و گوشت آن بین نیازمندان توزیع شد.

فیلم| کشتار ۱۰ رأس گاو

اهدای لباس و کفش به ۴۰۰ دختر و پسر یتیم
در روز عید مردم با لباس و کفش نو به استقبال این روز مبارک می‌روند و اما دختران و پسران یتیم معمولاً از آن محروم هستند و در این روز از دیگران متمایز می‌شوند مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین جهت اکرام این ولی‌نعمتان و آوردن شادی به خانهٔ این عزیزان، به مناسبت عید سعید فطر و عید سعید قربان به دختران و پسران یتیم لباس و کفش نو اهدا می‌کند. الحمدلله در ماه مبارک رمضان امسال به ۴۰۰ دختر و پسر یتیم در شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر و سراوان لباس و کفش نو اهدا شد.

فیلم| اهدای لباس محلی و کفش به ۴۰۰ دختر و پسر یتیم

3669 بازدید

منتشر شده در تاریخ : ۱۴۰۱-۰۲-۱۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تمامی حقوق طرح برای طراح محفوظ است. Copyright ©

طراحی شده توسط : عبدالماجد شه بخش