مراسم معارفهٔ خزانه‌دار مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین؛ مولوی عبدالرحمان حسن‌زهی و معارفهٔ معاون مدیرعامل؛ مولوی محمدحسین گرگیج یک‌شنبه1 اسفندماه 1400 با حضور برخی از اعضای هیئت مدیره و کارمندان مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین زاهدان برگزار شد.
در این مراسم مدیرعامل مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین؛ مولانا عبدالله گمشادزهی ضمن خیر مقدم به حضار و شرکت‌کنندگان این مراسم و آرزوی موفقیت برای منصوبین، گزارشی از اهم فعالیت‌های مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین در سال جاری، ارائه دادند و جهت بازدهی بیشتر و بالابردن کیفیت فعالیت مؤسسه، خواستار افزایش جلسات مشترک هیئت مدیره با کارمندان شدند.
در ادامهٔ این نشست، مهندس محمدابراهیم صادقی؛ عضو هیئت مدیره، ضمن ابراز خوشحالی جهت افزوده‌شدن دو فرد باتجربه به پرسنل مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین، این تصمیم را برای تحقق اهداف نیکوکارانهٔ این مؤسسه، اثرگذار و کمک‌کننده خواند.
در بخش دیگر این مراسم کامران بهادرزهی؛ عضو هیئت مدیره، نیز از این انتصاب ابراز امیدواری کردند و منصوبین را از علمای خیراندیش و فعال جامعه عنوان کردند.
در پایان مراسم حکم انتصاب مولوی عبدالرحمان حسن‌زهی و مولوی محمدحسین گرگیج توسط مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره به نمایندگی از طرف شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید به آنان اهدا شد.

مؤسسهٔ خیریهٔ محسنین زاهدان
شعبهٔ خدمات‌رسانی دارالعلوم مکی

2063 بازدید

منتشر شده در تاریخ : ۱۴۰۰-۱۲-۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تمامی حقوق طرح برای طراح محفوظ است. Copyright ©

طراحی شده توسط : عبدالماجد شه بخش